...?

Yalla yalla!
Asså vad är de här för väder?
Ena sekunden så är de soligt och jätte varmt och 2 min senare så ser man att de spöregnar ute och är mörkt?
Aja annars har vädret vart väldigt bra faktiskt under hela dan, bara lite kallt i morse men sen blev de varmt!
Orkade inte åka till donsö idag plus att jag kom på att jag har basket senare ikväll så jag stannar hemma.
Ska slappa hela dan så de blir nog många inlägg!
De va massa helium ballonger som satt fast vid grusplanen så jag, klara och några fler gick och tog hur många som helst!
Tror jag och klara tog typ 15 var eller nåt, och så tog filippa typ 3 st.
Sen så kom massa tjejer från 7an med heliumballonger så alla ställde sig på en rad, sög in helium och så började vi sjunga fest hos mange!
Haha så sjukt kul va de att kolla på de efteråt!
Bloggar seeen, byye!



//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0