6/9

Anonym om Kör på en till:
du svarar väl på frågorna där nere också va? :)

Anonym
om Kör på en till:
vrf har du tagit bort alla kommentarer?

Ja jag ska svara på alla frågor imon och jag har inte tagit bort någon kommentar!

Tjeena!
Kom hem för ett tag sen, köpte ett par hellånga träningsbyxor och presenter till agge, rut och beda för dom ska ha fest denna helgen och nästa helg!
Skönt att jag hittade grejer idag så att jag slapp åka in imon eller på torsdag.
Idag så slutade jag vid halv 4 och sen direkt efter så hade jag ridning till typ 5.
Sen åkte vi ju som sagt iväg till kungsmässan!
Imon ska jag sova över med klara för vi har sovmorgon på torsdag!
Vi ska ha typ jubileumsdag för att ''Nya kullaviksskolan'' har fyllt 10 år.
Kullaviksskolan har ju funnits i mer än 10 år men dom byggde om hela skolan för 10 år sen och de är typ de vi ska fira.
Ska fortsätta plugga lite spanska nu, sees!



//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0