20/9

Yoo! Sitter på espresso house nu och fikar lite med en cookie och en vitamin well dryck och pluggar lite. Bussen går om typ en halvtimma så jag passar på att kolla igenom alla läxor. Har hittat massa grejer idag, lägger upp bild på allt imon eller när jag kommer hem. Såg att typ alla kvinnliga lärare på hela högstadiet på kullaviksskolan är här och shoppar tillsammans.. Ser rätt så kul ut för alla har så olika stil och är olika långa och breda o sånt. Ska kolla runt en sista gång nu, bloggar sen hejjdå! //Alle

Kommentarer
Postat av: alba-cuz music is my language and dance is the way I walk

Hej !

De tre vinnarna av presentkortet har nu utsetts!

http://dansprinsessaaa.blogg.se/2011/september/vinnare-av-presentkort-hos-solentrose-1.html#comment

Tre stycken vann ju presentkort på 200 kronor men alla som var med får ju även ett presenkort på 100 kronor!

Så maila t.e.x. " hej jag var med i din tävling min blogg heter..... " så mailar jag en kod till dig som du ska använda när du ska betala din fotobok! :) Mail: [email protected] ( haha jättegammal mailadress)

Puss och kram !

2011-09-20 @ 15:48:07
URL: http://dansprinsessaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0