15/9

Yoo!
Har vart med filippa hela daan!
Vi typ flummade och busade, men vi hann med lite matte också!
Har matte prov nästa torsdag eller fredag så jag hjälpte filippa lite, själv så har man aldrig pluggat till ett matteprov i hela mitt liv!
Haha det är faktiskt sant.
Iallafall nu på tisdag är det studiedag, sköööönt!
Vet inte vad jag ska göra den dan, tror vi skulle sova massa hos nån får see.
Imon ska filippa sleepa hos mig, eller hon skulle snacka med sin mamma ikväll men jag tror hon får!
Detta blir nog sista inlägget för ikväll, ska verkligen försöka blogga bättre imon!
Nätverket funkar ju nu igen så det är jätte bra!
Gonatt!



//Alle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad snäll du är!

KAnske kommer älskling <3

2011-09-16 @ 09:53:15
Postat av: duvetvem

Heeej

Jag kommer tyvärr sluta läsadin blogg för att den börjar bli tråkig. Det ända du skriver är att du ska tränaa och att du e på träkiga lektioner.

Men du vet nog vem jag är för att du brukar ju kolla allas IP-adresser. :)

Men lycka till

2011-09-16 @ 11:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0