Hemma!

Yaalla yaalla!
Ha kommit hem nu och sitter vid vår nya mac dator!
Ääälskar den, så sjukt mycket bättre än vår gamla stationära dator.
Fast jag stör mig nåt så sjukt på tangentbordet, det är rätt så jobbigt att skriva på.
Men pappa sa igår att han funderade på om det inte va bra att jag också hade en på mitt skrivbord där nere!
Så pappa ska köpa en typ nästa vecka, iiih!!
Men min spotify gick ut idag fast jag ska köpa igen, men jag måste köpa det varje månad för jag betalar bara månad för månad men det va nån som sa att man kunde köpa 6 månader åt gången men jag vet inte hur man gör det.
Aja får la stå ut, men så nu kan jag inte lyssna på musik på mobilen förräns imon för pappa vill inte säga sitt lösenord till paypal förrän han kommer hem!
Sjukt irriterande, och mamma bara klickar mig när jag ringer henne för hon sitter i möte.
Ska iallafall till klara om typ 15-20 minuter, sen ska vi på zumba!
För jag måste ju fortfarande röra på mig fast jag inte kan anstränga knäna.
Bloggar seeen, sees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0