**********!!!!!!

Faan va irriterad jag är nu!!
Skit domare som inte kan döma och en irriterande målvakt som spelar och börjar lipa för att hon fick lite ont i magen när hon fällde Mathilda!!
Men fastän Mathilda har skit ont i höften så kör hon på som vanligt och spelar skit bra!
Fast tjejer alla spelade jätte bra idag, bara de att domaren är dum i huvet.
Aja nu är knäna iallafall helt pajade så jag kan inte gå för det känns som att dom ska hoppa ur led då.
Men det beror delvis på att jag va mitt ett tag och så hade jag inte ont när jag sprang så jag körde på men efteråt hade jag svin ont.
Ska vila hela dan nu, har ont i huvudet och knäna.
Bloggar sen när jag är på bättre humör, sees!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, allt bra? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0