Busigt

Haallu!
Ska egentligen städa mitt rum nu men jag orkaaar inte!
Hatar att städa mitt rum, det är alltid så mycket kläder att ta undan.
Haha juste såg att jag hade råkat ladda upp fel bild men aja, ni får stå ut även om den va väldigt ful!
Imon ska jag typ va med Filippa, eller jag vet inte om vi ska göra nåt på dan men tror det men hon, jag, carro och carros kompis Sanna ska iallafall kolla på filippas brosas hockeyträning.
Fråga mig inte varför, fast jag tror för att det är för att killarna i Carros klass har träning direkt efter så kanske vi ska göra nåt med dom typ jag har ingen aning!
Får snacka med Filippa när hon kommer hem från gympan så att jag får lite mer infoo.
Nej nu ska jag faktiskt börja städa, det är lite kläder som jag inte har hittat som jag vill ha och jag misstänker att dom ligger i den stora högen på mitt rum..
Bloggar sen hejjdåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0