8/10

Tjaa!
Det blev inget ikväll så jag ringde clara istället och va med henne under kvällen!
Mamma skjutsade oss till billhels så vi kunde köpa godis och sen tog vi en promenad från skolan och gick runt lite i Kullavik och träffade lika olika människor.
Det funkade typ inte att blogga från min mobil, vet inte vad som hände men det är iallafall anledningen till att jag inte har kunnat blogga under kvällen!
Ska lägga mig nu för vi ska åka hemifrån till kungshamn klockan 10!
Kommer lyssna på musik och sova i bilen.
Men vi måste upp dit den här helgen och fixa klart det sista i huset innan vintern och så ska jag passa på att shoppa lite!
Bloggar iallafall imon, sees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0