10/10

Heejjsan!
Nu har jag kommit hem från skolan.
Hade orientering idag sista lektionen, så självklart hade det spöregnat innan så marken var heeeelt gäggig!
Sen så hade jag glömt båda långbyxor och tjocktröja så jag sprang i shorts o t-shirt, fast jag va ju tvungen att gå för jag kan ju inte springa.
Så ah det va inget jätte bra slut på skoldan..
Ska iallafall vara med clara idag, tror vi ska gymma eller nåt sen hoppas!
Är verkligen sugen på att gymma idag, fast den här veckan ska jag bara köra mage och rumpa så att knäna får vila!
Det suger att inte blogg.se appen funkar, så jag får göra tidsinställda varje kväll så att ni har nåt att läsa.
Aja sticker nu så jag bloggar sen, sees!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0