Tröttis

Kom hem till vincent och jonathan för en liten stund sen, fick egentligen vara ute till 1 ikväll men jonis skrev att jag skulle hem halv 12 så då cyklade jag hem.
Sen påvägen hem så smsade han och sa att det var tydligen 1 jag skulle komma hem men aja, är ändå så trött så det gör inte jätte mycket!
Ikväll var jag med Roy och Lisa, vi var hos Lisa för ingen av hennes föräldrar va hemma så det va skönt.
Vi typ gjorde inte jätte mycket, softade och kollade runt på datan.
Imon ska jag till farmor och farfar på middag med familjen vid typ 5 så jag ska göra lite tidsinställda inlägg nu medans jag väntar på jonis!
Så att ni har något att läsa medans jag är borta!
Det har verkligen förändrats här ute sen jag var här senast, massa har bytt 'gäng' och vissa har tydligen ändrats jätte mycket i sättet och så..
Aja that's life!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0