Igår

Var jag hos filippa efter skolan med henne och Ludvig.
Var där till typ 6 och vi gjorde inte jätte mycket.
Först hjälpte jag och ludvig henne med hennes moppeprov, sen låg vi och kollade igenom varandras mobiler.
Sen vid 6 stack jag hem för då hade vår mormor kommit hem till oss, så jag satt och pluggade med henne och pappa från typ 7 till 9 men vi kom inte så jätte långt.
Får plugga mer imon med pappa.
Skulle egentligen vart med clara en liten stund men jag hann inte, va tvungen att plugga lite också med filippa och ludvig.

Kommentarer
Postat av: CEZZii

SV: kul att du är med" Följer dig nu! :) följ mig också! :D

2011-11-29 @ 20:09:27
URL: http://cezzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0