Farmor och farfar!

Nu har vi precis ätit middag hos farmor och farfar.
Matchen gick inte jätte bra, jag har ju som sagt aldrig vart målvakt och är ju van vid att försöka ta en boll med fötterna så jag missade några bollar..
Men aja jag har ju aldrig vart målis och jag kommer aldrig bli det!
Fattar inte hur målvakter pallar det, man känner sig så misslyckad och dålig när man missar ett mål och man har vara lust att lägga sig ner på marken o gråta.
Haha jag va så jävla besviken på mig själv när matchen va slut, men jag va ju tvungen att hålla minen uppe så att inte alla deppade ihjäl sig!
Vet inte riktigt när vi ska åka hem men vi åker la om en timma, halvtimma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0