Ut med båten

Tjjaaa!
Nu ska vi ut med båten till nån holme och bada så det blir en snabb mobilbloggning! Sov till 12 idag, har typ blivit en vana att vakna vid 12-1 för jag lägger mig så sent.. Måste börja lägga mig tidigare nu, sover ju bort typ halva dan!
Ska försöka hinna åka till Smögenbryggan och kolla på kläder och kepsar för jag behöver verkligen en ny keps. Tror att Alfons hade fått in några snygga kepsar så jag går nog dit.
Men här i Kungshamn så finns det inga bra affärer att kolla i efter kepsar, har kollat igen alla affärer och det finns inga snygga!
Ska nog testa och köra båten idag men jag får hoppas på att Nathalie inte vill köra så att jag får köra båten hela vägen :))
Bloggar nog när vi är på holmen, seees!

// Alleee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0