Tillbaka!

Hallihallo!
Är äntligen framme och nu sitter jag med datan i vardagsrummet. Är så sjukt trött för jag har typ sovit 8 timmar varje natt på donsö så jag går nog och lägger mig direkt efter maten.
Har seriöst inte ätit typ nånting idag för jag åt ingen frukost för jag vaknade så sent och sen så stack vi och badade innan maten och när vi väl va hos dom så va jag tvungen att skynda mig för min båt skulle gå om en kvart så jag tog några kycklingbitar lite snabbt. Fast jag köpte en baguette och en loka men de mättade inte så mycket..
Men vi ska snart äta middag som tur va för jag är jätte hungrig!
Nu va visst maten klar, bloggar snart. Sees!



//Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0