Tillbaaka

Tjooo! Är tillbaka nu, va tvungen att stänga ner datan och borsta tänderna för mamma och pappa skulle lägga sig. Som sagt ikväll har jag kört båt och de va kuul! Typ de ända intressanta jag har gjort idag, hahah.. Nu ligger jag i min säng och smsar med klara och bloggar.
Tycker faktiskt att jag har blivit rätt så duktig på att uppdatera, jämfört med förut när jag skrev typ ett inlägg varannan vecka ett tag.. Men nu är den tiden över! :))
Ska smsa Elin och kolla om deras familj vill komma hit på middag nån kväll för de visade sig att hennes sommarställe ligger i Lysekil och de är typ 15 min härifrån!! :) Ska lyssna på musik lite till och sen ska jag nog sova, bloggar meera imon! Heerrå




// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0