Smögenbryggan vettö

Chaa cha!
Idag har jag vart på smögenbryggan med bara familjen! Det blev inget med dom andra familjerna men det gör inte så mycket ;)
På onsdag ska vi till Dalsland!! Lääängtar ! Kommer bli as kul :)):)):):) Fast det finns inget internet där för det är typ mitt i skogen men jag kommer ta massa bilder som jag lägger ut när jag kommer tillbaka hit!
Jag tror att vi är där till söndag eller nåt, och sen på måndag eller söndag så kommer elin! :)))
Sen vet jag inte riktigt när Emma och Klara kommer men jag får snacka med dom nästa vecka eller nåt.
Och imon så tror jag att vi ska bjuda hit Elins familj, har saknat henne MASSOR! Mååste snart få träffa henne annars kommer jag få panik!
Juste, på söndag kommer Veronica Maggio hit till Kungshamn och ska sjunga! Så jag och nathalie ska dit och lyssna på henne :)
Har märkt att jag spelar väldigt mycket kort när jag är här, fast de är ju typ de ända som finns att göra här i huset när nätverket inte funkar vilket är väldigt ofta...
Annars så har de faktiskt börjat komma fler och fler snygga killar hit, annars har de typ vart as fula killar här. Emma kommer aldrig vilja åka hem efter att hon har kommit hit, haha..
Ska försöka ta lite mer bilder här i Kungshamn så ni får se hur det ser ut här, men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och kolla facebook så seees!



Saknar dig going

//Alexandraa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0