Pimp It

Tjaa!
Sitter här i soffan nu med tha family Keihag.
Idag så gick först jag och Ludwig ner och kollade på tävlingsbåtarna nere i hamnen och sen tog vi en glass på mäklarhuset! Sen åt vi typ och spelade kort och lite så, men så va jag och ludwig jätte sugen på att spela fotboll så då övertalade vi småtjejerna att hänga me till gräsplanen och spela.
Vi bytte lag några gånger men lagen va inte speciellt jämna nån gång, plus att det hade spöregnat tidigare och jag och ludwig körde utan skor så det va rätt så halt.. Men det gick faktiskt bra!
Nu sitter vi här och lyssnar på musik, är rätt så trött för mathilda väckte mig kl 11 hehe..
Bloggar imon, heejjdå!

//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0