Morgon slapp

Tjeniis!
Asså jag är verkligen lat när det gäller att ta bild på dagens outfit! Så jag skuter upp 'dag 7 uppgiften' och gör den dag 12 istället. Så jag byter typ 'uppgift' på dom.
Men iallafall, nu sitter jag i soffan och har precis ätit frukost! Lite sent jag vet, men jag va inte hungrig då och de va jag inte när jag åt heller men jag kände att jag va tvungen att äta nåt.
Vill verkligen ut och springa idag! Ska nog ta mammas joggingskor och ut och springa efter maten.
Har snart läst ut mina tidningar som jag köpte igår så jag får gå ner och köpa nya snart! Och juste, jag beställde Äntligen nitar igår så dom kommer nog idag eller imon! :)
Är verkligen sugen på att nita nåt par av mina shorts, får se vilka jag nitar.
Nu vill jag seriöst hem!! Vill hem till min sköna säng och min pool.
Bara 9 dagar kvar att stå ut..
Lägger upp bilderna får igår senare, bloggar soon igen sees!

//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0