Lysekil

Yalla yalla!
Sitter i bilen nu påväg hem från lysekil! Har åkt runt lite idag.
Först va vi i Torp inne på shoppingcentret där och då köpte jag några linnen och 2 par shorts, sen åkte vi till nån strand och va där i nån timma och sen åkte vi vidare till Lysekil och mötte några kompisar.
Men sen så gick vi in i en affär där som hette typ Penny Lane och där köpte jag ett par primeboots och en tunika! Sen precis innan vi skulle åka hem så såg vi att de fanns en lexington affär så då gick vi in där och jag köpte en tunika och typ en klänning, lägger upp bilder på allt när jag kommer hem!
Blev väldigt nöjd med de jag köpte, speciellt mina primeboots! Bloggar när jag är hemma, seees!
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0