Lite frågor

Postat av: :)
Heejj! Asså snääälla kan inte du ha en frågestund? Har massa frågor jag skulle vilja fråga dig! :):))
Kanske jag får se om jag hinner!

Postat av: Anonym
Vem är Felina??
Min kompis

Postat av: Diana
Tjaa! Fin blogg!! Kan du inte ha frågestund nån gång?
Tack så mycket! Jag får se, kanske gör de nästa vecka.

Postat av: Sara <3
Vad tränar du för sporter? :P
Jag tränar basket, fotboll, rider och seglar!

Postat av: Älin
ahaa, var det därför du inte svarade på smsen? :(
Mm och så gick ju du och la dig sen 

Postat av: Anonyyym
Hur gammal är du?
Jag är snart 14

Postat av: Intresserad
Vilken skola går du på? :))
Kullaviksskolan men jag ska troligtvis byta snart!

Postat av: eliin
hahaha, tyskt? vad fick du det ifrån? :D
Haha venne, bara kände för de!

Postat av: Sofia :)
din blogg är verkligen jätte bra!! Tycker att du ska ha lite mer outfits bara :)) Puuss
Tack så mycket! Jag vet, jag jobbar på de

Postat av: Tilda
Hejj fin blogg! Gillar din bild som du gjorde!:)
Tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0