Lite ändringar

Tjena!
Tänkte ändra lite med den där ''Dag grejen'' , jag ska lägga till lite grejer så att jag håller på med den i 12 dagar istället för 7! För nu när jag har börjat tycka att det är kul att blogga så kan jag lika väl förlänga dag grejer.
Tänkte också att jag skulle försöka slänga in lite dagens outfits också, har ju typ bara gjort de 2 ggr?
Men här är det nya upplägget med dag grejen!

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 4 – Typ av killar jag faller för.
Dag 5 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 6 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 7 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 8 - Favorit artisten och låten just nu.
Dag 9 - Länka bloggar jag läser.
Dag 10 - Det stället som jag helst av allt skulle vilja resa till.
Dag 11 - 5 bilder från idag.
Dag 12 - Nån jag ser upp till/förebild.

Det va svårt att komma på 5 grejer till! Men aja nu är det gjort och jag hoppas att det blir braao :)

//Allee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0