Kungshamn jippie..

Tjeena!
Nu är jag då i Kungshamn som sagt.. Det är typ världens tråkigaste ställe om man inte har nån kompis med sig för det finns typ inget att göra. Men efter att klara har kommit hem från Corsika så kanske hon ska komma upp hit några dagar!
Sen så ska jag på fotbollsläger också om typ 10 dagar och det ska bli skojj :) Men här kommer jag vara fast till den 4 augusti..
Fast vi ska till dalsland några dagar vecka 29 med Simons familj och Vincent och Jonathans familj och då ska kanske Elin också hänga med! Sen i slutet av nästa vecka ska Elin med till Kungshamn och vara här i en vecka!!
Men jag måste ringa hit nån kompis typ imon annars kommer jag dö av tristess eller vad de heter. Bloggar snart igen, seees!

// Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0