J*vla båtgäster..

Haalojj!
Hatar att det är så sjukt många båtgäster här! Dom ser sig inte för och man kör nästan på dom när man cyklar för att dom inte ser upp när man ska köra förbi dom!
Plus att när det är mulet så är alla inne på datorerna och då går det så sjuukt segt att man knappt kan öppna internet! 
Så jag har inte kunnat blogga på hela dan men nu så äntligen har en del stuckit eller så sitter dom och äter. 
När som helst så kommer våra kompisar hit, dom åkte för typ en timma sen. Så då skyndade jag mig att cykla ner till Kajsas Mode och köpa nagellack för jag glömde de hemma. Det blev turkos-grönt och orange nagellack! Kan lägga upp en bild senare ikväll, målade iallafall naglarna turkos-gröna för det orange passade inte med det jag skulle ha på mig. Fast de turkosa va inte så jätte snyggt.. Men jag målar på orange om några dagar.
Ska äta nu lite snabbt innan dom kommer så jag måste gå, men jag bloggar ikväll eller nån gång under dan. Seeya!

 
Blekis

//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0