I'm coming home, I'm coming home, tell the world I'm coming hoome

Heellu!
Nu är jag påväg hem från dalsland, typ 30 min kvar tills vi är tillbaka i kungshamn. Har inte haft nån täckning på 3 dagar och de fanns typ bara 3 uttag i hela stora huset så jag har inte orkat ladda min mobil förrän i morse..
Men när jag tänkte skriva dag 2 grejen så försvann täckningen så jag får göra den idag istället när jag e hemma.
Nu har Nathalie med sig sin kompis Izabella med sig men jag ska nog kolla om jag ska göra nåt me Elin nån dag!
I Dalsland så har vi badat Massor, padlat kanot lite, åkt på surfingbrädan efter båten(typ de roligast som finns i hela dalsland!), plockat bär, åkt och kollat på lite turist ställen och fiskat! :) har gått runt i min sov t-shirt och mina pyjamas shorts hela dan och eftersom att jag inte kunde komma åt min väska så va jag tvungen att gå in på resturang i det och typ låtsas att jag va en fotbollsgalen tjej eller nåt för jag har en fotbollströja som sov tröja.
Orkar inte blogga mer så jag bloggar när jag kommer fram, seeea!
// Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0