Hunnebo

Tjoo!
Drar till hunnebostrand nu, har verkligen ingen lust att göra nånting eller åka nånstans men lite shopping kanske gör mig gladare! Om inte pappa börjar hålla på och tjata att jag köper kläder hela tiden, då tar jag fan bussen hem. Har inte köpt ETT SKIT och vi har ändå vart här i 2 veckor! Inte ett enda klädesplagg har jag köpt så han ska bara hålla käften.
Är på rätt så dåligt humör som de kanske märks men jag vill bara hem nu. Tar bussen hem imon och rymmer hem om vi inte gör något roligt imon!
Juste affe och några är på nån holme precis utanför fjällbacka nu, ska nog smsa han och fråga om dom ska in till fjällbacka imon snart! Bloggar när jag kommer hem, sees.

//Alexandraa

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad har du för kamera? :)

2011-07-26 @ 21:27:00
Postat av: Anonym

Hej, har du på dig nåt smink på dina bilder??

2011-07-26 @ 21:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0