Har man tråkigt så har man

Heejjsan!
Gör inte så jätte mycket intressant här i Kungshamn på dagarna så jag tänkte göra inlägg om en grej varje dag, mest för att få fler inlägg så att ni inte tröttnar på min blogg :)

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 4 – Typ av killar jag faller för.
Dag 5 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 6 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 7 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Ni fattar säkert, är inte så bra på att förklara haha. Börjar att göra det första inlägget imon så det blir dag 1!
Kanske lägger in ett till inlägg innan jag går och nannar, heerrå!

// Alle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0