Håållö!

Tjjenixen!
Sorry att jag inte har bloggat så mycket idag men när jag hade skrivit klart ett inlägg så försvann det så jag orkade inte skriva ett nytt.. Men iallafall, idag har vi vart på Hållö med Karl-Johans familj och Tobbes familj! Jag, Tobbe, Simon, Karl-Johan, Albert och Niklas jagade haggalar(fiskmåsar) och försökte typ fånga nån men de gick inte så bra.
Sen så gick vi och dampade med tärnorna och va jätte nära deras ungar så dom dök ner mot oss och försökte skrämma iväg oss! Men vi viftade med håvar och krockettklubbor så dom dök inte så jätte nära oss :)
Annars så kollade vi på The Simpsons och fikade me föräldrarna. Sen så badade några av oss men jag hade ingen bikini med mig så jag kunde inte bada :( Fast de blåste väldigt mycket och va rätt så kallt så de gjorde inte så mycket!
Bloggar snart igen eller imon! Heejjdå
// Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0