Guten Morgen!

Dienen!
Kör på lite tyskt tema nu på morronen. Om ni undrar vad dienen är så betyder de tjena!
Har precis ätit frukost nu och våra gäster ska komma kl 2 istället (!!) himla skönt för då har jag mycket tid att göra mig iordning.
Jag måste verkligen börja ta lite mer bilder på dagarna, tycker det är lite tråkigt att bara lägga ut gamla bilder och sånna som jag har tatt med webcamen. Så idag kommer det förhoppningsvis lite bilder!
Bloggar bald(snart) igen, geesehen!



Gamla bilder

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: eliin

hahaha, tyskt? vad fick du det ifrån? :D

2011-07-24 @ 12:52:46
Postat av: Sofia :)

din blogg är verkligen jätte bra!! Tycker att du ska ha lite mer outfits bara :))

Puuss

2011-07-24 @ 19:25:47
Postat av: Tilda

Hejj fin blogg! Gillar din bild som du gjorde!:)

2011-07-25 @ 01:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0