Fisken Todd

Tjeenare!
Hade inte så stor fiskelycka idag, fick en fisk som jag och izabella döpte till Todd. Lite udda namn till en fisk men shit same, idag så va jag med amanda en liten stund innan vi skulle ut och fiska och vi typ spelade nåt as roligt tv-spel och spelade pingis! Vi typ stod och snackade samtidigt som vi sköt bollen as snabbt fram och tillbaka, tror vårt rekord va typ 60-70 slag utan att bollen åkte av bordet eller vad man säger.
Imon åker elin hem från Lysekil, jippie! Fast jag har ingen aning om när hon kommer hon skulle typ fråga hennes mamma om hon kunde komma hit på måndag eller tisdag.
Jag måste verkligen hitta ett par jeans shorts så att jag kan nita dom! Vet lixom exkat hur dom ska se ut och så bara de att jag inte har något par att göra de på :(
Bloggar soon again, ska kolla om tjejerna vill sticka och hyra en film på pressbyrån! Seees :))


//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0