Fint väder..

Haallu!
Vaknade typ halv 1 idag, rätt så skönt. Låg typ och smsade till 3 eller nåt så jag är rätt så trött nu.
Lisa smsade mig för typ en halvtimma sen att hon va i Kungshamn med båten så jag ska träffa henne efter middan!
På torsdag tror jag de e så ska jag på fotbollsläger här i Kungshamn! Kommer bli as skojj :)
Och imon så åker vi till Dalsland för det skulle tydligen va dåligt väder där till helgen så då åker vi lite tidigare.
Nu spöregnar det och blåser en del men jag hoppas att de blir bättre väder senare ikväll, annars får jag ta på mig regn kläder..
Har kollat på tv typ hela dagen så det finns inte så jätte mycket intressant att blogga om idag, bloggar nog ikväll efter att jag har kommit hem. Seees!

//Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0