Finns det en så finns det flera

Heeejj!
Är fast i Veronica Maggio och Chris Browns låtar nu! Lyssnar på dom 24/7 typ, men international love är favvisen nu.
Har faktiskt hunnit ta lite bilder idag(yeey)så det kommer snart!
Köpte en räckmacka på hunnebo och när jag ville att han skulle lägga på Liiite skagenröra istället för 3 ton majonnäs, hatar verkligen majonnäs, så la han på så mycket skagenröra att det inte fick plats i baugetten! Och så skulle jag ha räkor i också och han tog så mycket att den rann över och kom på tallriken! Men aja, bättre för mycket än för lite iallafall.
Nu sitter jag i min säng och lyssnar på musiik, har slappat maassor idag! Bloggar snart again, heejdå!




//Alle


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du ta kort på dina smycken som du har med dig till kungshamn? :))

2011-07-26 @ 21:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0