Dalsland!

Yooo!
Sitter nu i bilen och väntar på att vi ska åka. Vaknade klockan 11 idag, väldigt tidigt för att vara mig. Ändå så gick jag och la mig rätt så sent..
Igår så gick jag och mötte Olle, Augusta och Lisa på pressbyrån där dom höll på att hyra 2 filmer. Sen gick vi till skeppet och handlade godis fast sen skulle dom äta så jag gick hem. Men sen typ en halvtimma senare så cyklade jag ner till hamnen och mötte dom och så gick vi hem till mig och kollade på 'Baby on board' och 'min låtsasfru' eller nåt sånt, dom va jätte bra! Sen följde jag dom till hamnen typ vid halv 12.
Nu är vi iallafall påväg till dalsland! Vi ska va där i typ 3 dagar och sen ska vi tillbaka hit igen.
Och juste jag kommer inte ha nån täckning när jag är i dalsland för det ligger typ i skogen så jag kommer inte kunna blogga på några dagar :( Så jag får ta dag 3 den dan jag kommer hem.
Ska lägga ifrån mig mobilen nu så att jag inte börjar må illa, blir väldigt lätt åksjuk... Bloggar när vi stannar vid affären eller om några dagar! Seeya
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0