Dålig uppdatering

Hajjluu!
Sjukt dålig uppdatering idag, jag vet! Men som vanligt så segar båtgästerna ner hela nätverkssystemet så det går knappt att va inne på något.
Men idag så åkte våra gäster vidare till donsö men vi kommer få gäster här igen imon och de ska bli kul!
Va på typ nån hamnfest nere i hamnen förut med nathalie och izabella men det började spöregna så vi va tvungna att springa hem så nu har jag ont i knäna igen.
Men vi har hyrt Gullvivers resor och Hollywood Chiuauorna 2 eller nåt sånt så dom ska vi kolla på ikväll!
Nu sitter jag och kollar på tv, det är helt sjukt att någon idiot dödar typ 90 ungdomar på 2 timmar bara för att dom är med i något speciellt parti ! Jävla psykopat som inte tänker på alla som drabbas genom att mista kompisar eller familjemedlemmar!
Så det har ju vart raport och sånna tv program hela dagen som alla säkert märkt.
Men jag ska äta snart men jag bloggar om typ en timme eller nåt, seees!



tänder ett ljus för alla norrmän som har mist livet...

//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0