Dag 3-Mina mål/drömmar/önskningar

Tjaa!
Såg att jag tydligen hade gjort en dag 2 så jag gör dag 3 då.


Mitt mål är att komma in på Handels efter gymnasiet och bli en framgångsrik advokat. Självklart så vill jag tjäna mycket pengar och ha ett stort hus med pool! Och så vill jag ha ett sommarhus i Spanien eller Italien och ha en jättestor motorbåt där.
Sen när jag blir typ 35-40 så vill jag ha en egen advokatbyrå och bli jätterik! :))
De är väl typ de? Kommer iallafall inte på nåt mer nu, bloggar kanske senare får se om jag orkar. Goonatt!
// Alexandra


Kommentarer
Postat av: Renedaniella

Very interesting & professional site.

2011-10-06 @ 07:23:54
URL: http://renedaniella.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0