Dag 1- En bild på mig + 10 fakta om mig



Jag älskar att sporta och vara upptagen hela tiden fast jag tröttnar rätt snabbt på en sport
Jag absolut Hatar när folk säger att dom har rätt när dom inte har de och dom vet de!
Jag är rätt så pojkaktig i mitt sätt, älskar typ att busa/dampa med folk och orkar inte bry mig om jag får skäll eller vad andra tycker
Hatar när folk anklagar mig för nåt jag inte gjort
Jag överreagerar väldigt ofta, enligt alla mina kompisar
Jag älskar färgen turkos har alltid gjort de och kommer alltid göra de
Stör mig grymt mycket på min kusin just nu.
Jag hatar alla småbarn som är mellan 2-5 som inte är släkt med mig
Jag tycker att mac donalds, burger king och max har as äcklig mat!
Jag ändrar åsikt om något väldigt ofta

//Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0