Chillar

Hoola!
Nu är jag på nån holme nånstans utanför kungshamn, vart här i typ 3 timmar och pressat. De känns som att jag solar hela tiden men jag blir inte så jätte mycket brunare, eller iallafall inte vad jag märker.
Ska nog beställa hit nitar från shock och köpa några shorts och nita dom! Men det är helt sjukt att dom inte har varken Hm, Gina eller bikbok eller nån sån affär i hela kungshamn och Smögen! Närmaste shoppingcenter där dom kanske har de ligger typ en timma härifrån :(
Här så finns det typ bara dyra affärer och jag har ingen lust att lägga 1000 spänn på ett par shorts som jag ska nita för skoj skull.
Men på söndag ska vi ha gäster och jag har träffat den familjen en gång innan men dom hade tydligen en dotter som va lika gammal som mig så jag står nog ut!
Bloggar senare eller när jag kommer hem, seees!
// Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0