Back to the jail

Tjoo!
Nu sitter jag på båten påväg hem.. Lite tråkigt faktiskt, men på torsdag ska jag äntligen hem till min egna säng men vi kommer va framme sent på kvällen och sen ska jag hinna packa då och sen åker jag tidigt på morgonen till Donsö där jag ska sova hos Vincent och Jonathan igen till på söndagen och på söndag så åker jag på läger till gullbranna i 6 dagar så jag kommer inte va hemma förrän 12 augusti! Och efter de så har jag bokat in nästan varenda dag att sova hos kompisar tills skolan börjar!
Aja de är la bättre att ha fullt upp än att ha jätte tråkigt.
Idag så stack jag till lökholmen med Vincent och jonathan och vi va med Emil, Simon, Andreas, Roy, Karl-Johan, Albert, Olle, Erik, tror de va alla men iallafall så hade nån flyttat flotten så vi fick flytta tillbaka den och sen så simmade jag, Emil, Albert och Andreas till Olles höla och satte oss på nåns båt.
Seriöst tror jag har simmat kanske 3 km idag minst! Vi har simmat huur mycket som helst! Kommer va biff till hösten.
Sen så åkte jag, Vincent, Andreas, Emil, Roy och Simon till Ica på styrsö och köpte cola och godis, och sen skjutsade Vincent mig till båten!
Bloggar nog snart igen, seees!
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0