Yeey

Nu har jag vart på gymmet i en timma och 20 minuter, har haft en instruktör en stund som gick igenom med mig vad jag skulle träna och hur tungt osv.
Ska vara kvar här i en halvtimma till för mamma åker nu från jobbet, jippie!
Gillar att vara på gymmet, tycker det är en skön atmosfär här.
Men jag fick olyckligtvis en manlig instruktör fast han va snäll så det gjorde inte jätte mycket, men den hade vart bättre att ha en kvinnlig!
Har gjort lite tidsinställda inlägg till när jag är i Norge över nyår, är där med massa kompisar från den 28e till den 2a januari!
Så därför har det inte vart den bästa uppdateringen, men jag ska fixa så att det kommer typ 4 inlägg per dag när jag är i Norge för jag kan inte använda något internet för vi ska bo i en skola.
Lite segt men aja, kommer nog inte tänka på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0