Victoria secret fashion show 2011!

Har legat och kollat på victoria secret fashion show i 1,5 timme nu, så jävla cool är den!
Tänk att få vara modell där, det skulle verkligen vara häftig!
Jag vet inte vart man ser hela på en gång men jag sökte upp och kollade på massa olika klipp på youtube, så det kan ni göra om ni vill.
Är taggad för ikväll, kan tyvärr inte säga vad det är vi ska göra förrens imon för vissa personer får inte komma och jag vill inte att det ska spridas genom min blogg vad vi ska göra ikväll..
Men aja jag skriver imon vad vi ska gjorde!
Nu på dagen ska jag plugga, har matte prov på tisdag som jag måste ha A på så att jag får A i matte!
Sen ska so skiten in också, så jag har en del plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0