Tidsinställt!

01. Fullständigt namn: Alexandra Ellen Nicole Milding

02. Ålder: 14
03. Vart bor du: Kullavik
04. Bor tillsammans med: Mamma, pappa, lillasyster, hund, katt och 2 kaniner!

05. Husdjur: 2 kaniner, hund och katt!

06. Färg på ditt hus: Ljusgult
07. När är du född: 19 Augusti 1997

08. Vilken klass går du i: 8a

09. Vilket år tar du studenten: Hmm... tror 2016

10. Något jobb: Nej men snart!

11. När gick du upp i morse: Klockan 8 eller 9

12. När ska du sova: Haha vet inte

13. Duschat idag: Ja såklart!
14. Kramat någon idag: Ja maassa!
15. Pussat någon idag: Haha nejj
16. Vad har du ätit idag: Typ frukost, lunch och midda
17. Dagens klädsel: Typ jeans och en tunika
18. Dagens smink: Använder inte smink haha

19. Dagens sötnos: Min katt hahha!

20. Dagens roligaste: Jag! Har vart fett rolig idag assåå
21. Har du många vänner: Haha jaaa!
22. Hur många har du kysst: Många, orkar inte räkna alla..
23. Vem kramade du senast: Filippa eller Emma tror jag
24. Vem saknar du: Alla mina kompisar förutom dom i Kullavik
25. Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen
27. Har du pojk-/flickvän: Nepp
28. Vem pratade du med i telefon senast: Filippa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Okej av Lovisa


FAVORIT:

31. Film: Föräldrafällan

32. Låt: Levels av Avicci

33. Mat: Pasta med något gott till!

34. Dryck: Mjölk

35. Färg: Turkos
36. Tv-serie: Desperate Housewives

37. Stad: Florida

38. Land: USA!

39. Ämne i skolan: Matte

40. Tv program: Svenska Hollywood fruar


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Vet inte

42. Personen du pussade: Säger inte, privat

43. Gången du spydde: Förra onsdagen...
44. Gången du grät: Vet inte, det va så längesen
45. Pizzan du åt: Hembakad pizza förra veckan
46. Gången du var i Göteborg: Jag bor där?
47. Gången du var i Stockholm: För typ 2 år sen

48. Gången du duschade: I morse
49. Gången du sov: Inatt
50. Personen som såg dig gråta: Antagligen Filippa

 

DET ELLER DET:

51. Svart eller vitt: Vitt
52. Hund eller katt: Båda
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Ute och festa!
54. Tvspel eller datorspel: Tvspel
55. Singel eller upptagen: Upptagen
56. Pussas eller kramas:Pussas

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Vet inte vad något av det är
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Paradise Hotel
60. Är du brunett eller blondin: Blondin
61. Har du blåa ögon eller bruna: Blåa
62. Choklad eller lakrits: Choklad
63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm

64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt 
65. Coca cola eller fanta: Inget av de
66. Pizza eller kebab:Pizza

67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Älska

69. Leva eller dö: Leva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Måånga!

71. Personer du hatar: Typ 10 stycken
72. Pojk-/flickvänner du haft: 4 st
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Jag vet inte
74. Glassar du ätit på en dag: Det vill ni inte veta...

75. Nämn en festival du vill på nästa år: Ingen tror jag, om inte JB ska ha en!

76. Gånger du haft minnesluckor: Noll times

77. Gånger du varit hög: 0
78. Personer du saknar just nu: Massa!

79. Gånger ditt hjärta brustit: Inte så många, några fåtal gånger

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: ingen
81. Träffade du senast: Filippa
82. Sjöng du senast för: Filippa haha
83. Hade du senast en msn-konversation med: Vet inte, typ 4 år sen jag var inne där senast
84. Spelade du tvspel med senast: Tror Nattis
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Justin Bieber <3
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Haha ingen tror jag!
87. Förtjänar att dö: Anders Breivik.
88. Är söt: Alla mina friends

89. Vill du sova jämte inatt: Min kudde

 

VAD:
90. Gör dig glad: Kompisar och presenter!
91. Gör dig ledsen: Folk som sviker och djurplågeri
92. Vill du helst göra nu: Gymma haha..

93. Önskar du att du slapp göra: Plugga
94. Vill du ha nu: Alla snygga kläder som finns på hela nelly.com
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Vet inte, det är mer än ett halvår kvar så jag har inte bestämt mig

96. Längtar du till: Soommarlovet!
97. Tycker du om dina betyg: Det går faktiskt rätt bra!

98. Ångrar du i ditt liv: Att jag har valt vissa kompisar framför andra

99. Är det bästa som hänt dig: Att jag bor där jag bor och min familj
100. Hur mycket är klockan: Orkar inte kolla

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Alexandra du kan väl inte vara inne på din blogg när du är i Norge? Det kostar ju skit mkt!

2011-12-30 @ 19:17:35
URL: http://nattasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0