Tandläkarn..

Har kommit hem nu från tandläkaren, det tog 40 minuter att göra klart blekningsskenan.
Fy asså, först fick jag en jätte stor skena med plastgrejs i som gjorde så att jag kräktes för den tryckte på en kräk reflex.
Sen när vi testade igen med en mindre hann plasten stelna.
Men sen tredje gången tog hon en ny i en annan modell och då funkade det bra!
Efter det tog jag och Filippa bussen hem och jag kände typ hela tiden att jag luktade jätte äckligt, Filippa sa det också typ 5 gånger så det gjorde inte saken bättre haha!
Ligger iallafall och kollar på tv nu med Nathalie, har duschat, bytt om och borstat tänderna så nu känner jag mig fräschare.
Ska ta något att äta och sen kanske jag sticket till gymmet.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jobbigt med kräkreflex aso! usch

2011-12-07 @ 16:51:45
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0