Haga!

Är påväg till Haga nu med Filippa, hennes mamma var så snäll så hon skjutsar oss till Haga för hon skulle ändå in till stan och hämta något!
Har vart en sjukt slapp dag idag, vi hade elevtid först där vi inte gjorde nånting nästan, sen hade vi matte och då hade vi vikarie så jag, Filippa och Ludvig satt och kollade på bilder och chillade hela lektionen.
Sista lektionen hade vi svenska då man skulle få veta vad man fick för betyg i svenska och engelska.
Vi andra som väntade fick sitta och snacka, så det var också en väldigt skön lektion!
Fick E i engelska och D i svenska, är nöjd för jag har inte satsat och lagt ner så mycket tid på just dom 2 ämnena plus att jag satsar bara på E i alla ämnena den här terminen!
Det har iallafall vart en galet go dag idag och det behövdes känner jag, har vart så mycket prov och jobbigt ett tag nu så det va skönt att för en gångs skull slappa i skolan!


Kommentarer
Postat av: CEZZii

Nu är dagensblogg vinnarna utsedda, kolla om det vart du! :D Och blev det inte det var gärna med igen. KRAM ♥

2011-12-09 @ 15:06:26
URL: http://cezzii.blogg.se/
Postat av: Michelle

Himla söt blogg<3

2011-12-09 @ 18:03:20
URL: http://ponnybrudarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0