Ullared!

Yoo!
Sitter i bilen nu påväg till Ullared, hann inte göra ett inlägg innan vi åkte.
Wilma har somnat nu hon ser så gullig ut! Haha men vi är framme om typ en halvtimma eller nåt.
Mamma och Nathalie ska hänga med oss in och köpa ett skal till Nathalie sen åker dom vidare och lämnar natta hos en kompis.
Sen åker mamma tillbaka och hämtar oss när vi är klara.
Har verkligen ingen aning vad jag ska köpa förutom att jag ska kolla efter bh:ar för när jag rensade gaderoben för några dagar sen så rensade jag ut typ 7 stycken som var för små så jag har bara 4-5 kvar... Ska nog köpa godis också men resten tar jag som det kommer, eller vad man säger haha!
Bloggar sen, bajsbajs!
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0