Sjukt go födelsedag

Tjoosan!
Hade en sjukt grym födelsedag igår! Först stack jag hem till klara och cyklade ner till billhels och köpte thai mat till mellis.
Sen kollade vi på en film fast vi hann inte se klart den men vi ska nog göra det idag eller imon. Vid typ 6 så tog jag båten till Donsö och de va jätte kul på mathildas fest!
Efter att festen va slut så stack vi ut typ en timma men sen stack jag och Mathilda hem till henne för vi frös jätte mycket. Fast vi blev varma typ as fort så då ringde vi Roy och Simon och frågade om dom skulle ut inatt och de skulle dom så vi fick åka med Simon till kilen där dom skulle mötas.
Ingen aning hur länge vi va ute men de va as kul iallafall! Så inatt har jag sovit hos Mathilda och nu sitter jag kollar på när Mathilda spelar match med damlaget, eller ah jag kollar inte speciellt mycket men aja.
Vet inte vad vi ska göra idag, vi skulle gått på bio med Simon och Vincent men det är ju så fint väder idag så det skiter vi i. Ska blogga lite åt Mathilda nu, heejjdå!
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0