Random info

DU:
Namn:
Alexandra
Kallas: Herregud har massa smeknamn, men jag vill bli kallad Alle
Längd: 164
Skostorlek: 37/38 
Orginalhårfärg: Blondin som jag är nu
Nuvarande: Va?
Personlighet: Typ en rolig tjej som älskar att dampa och busa som kan va riktigt lätt irriterad om hon är trött

ALLMÄNT:
Är du kär i någon?:
Mm..
Använder du droger?: Nej 
Vad är du rädd för?: Typ spindlar och skumma gubbar
Gillar du att tvätta?: Njaa de är ju inte de roligaste men de går ju

SENASTE:
Filmen du hyrde?:
Haha ingen aning
Filmen du köpte?:
Säger samma här, har ingen aning
Låten du lyssnade på? Scarlet Glasses, oturligt nog..
Låten du hade på hjärnan?: Scarlet Glasses
Låten du laddade ner? Yeah 3x
Personen du ringde?: Affe
Personen som ringde dig?: Wilma
Tv-program du tittade på?: Arn
Personen du tänkte på?: Seecret!
Boken du läste?: Vet inte
Personen du fick e-mail av ?: Facebook? Haha 
Personen du fick brev av?: Min finska kompis Christa
Personen du fick sms av?: Wilma
Sakerna du köpte?: Allt jag köpte på ullared


VÄLJ EN AV:
Håkan Hellström eller The Ark?:
Båda suger så ingen
Bright eyes eller Lars Winnerbäck ?: Och de är vilka?
Salt eller socker?: Inget av de haha
Ketchup eller senap?: Keetchuup!
Dansa eller sjunga?: Är bättre på att dansa än sjunga, så dansa
Stockholm eller Göteborg?: Götet ftw!
Spaghetti eller makaroner?: Makaroner

ÄR DU:
Trött ?: Nepp
Pojke?: Haha nejj
Söt?: Lite kanske, haha jag vet inte
Hungrig?: Nee
Kort?: Haha aa..
Svarthårig?: Nej jag är blondiin

//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0