Nyvaken

Heellu!
Vaknade för inte så länge sen, eller först vaknade jag klockan 11 och spelade på mobilen till typ halv 12 och sen somnade jag om igen.
Idag ser det faktiskt ut att bli fint väder så vi kanske sticker ut och badar, får bara hoppas att de är varmt också. Igår så kom pappa hem från Kina och han sa att han hade fått köpt lite grejer så det är ju bra!
Mamma sa att han ska tillbaka dit igen lite senare i höst så då kan han köpa lite mer för den här gången hade han möten jätte tätt heela dagarna!
Iallafall jag kunde inte lägga ut bilder på allt jag köpte i fredags för wilmas mamma ringde när jag höll på att ladda upp bilderna och sa att vi skulle gå mot dagiset för hon skulle hämta oss.
Men jag lägger upp alla bilder idag när jag kommer hem! Bloggar sen hejjdå!
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0