Mys i lillestugan

Hejhej!
Har vilat från typ kl halv 6 till 8 eller nåt men jag är fortfarande as trött! Hoppas att jag somnar tidigt idag, men jag ska nog lägga mig klockan 12 så att jag somnar direkt för jag verkar inte kunna somna innan halv 12.
Men iallafall, nu ligger jag i min säng i lillestugan och käkar jordnötter och dricker Loka! Cyklade ner till affären för typ 15 sen och köpte de och ett paket tuggummi.
Har bestämt att jag inte ska äta så mycket sött längre så varje gång jag är sugen på godis eller glass så ska jag köpa Loka och tuggummi istället, för det är ju sjukt mycket nyttigare!
Ska fortsätta mysa och smsa nu men jag bloggar sen igen, hejjdåå!
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0