Morgonpigg!

Hajjsan!
Har märkt att jag har blivit väldigt morgonpigg på sista tiden. Fast de beror nog på att jag har lagt mig så tidigt dom senaste dagarna.
Vaknade först klockan 8 idag men sen somnade jag om och vaknade klockan 11.
Tror jag somnade när jag väntade på att mobilen skulle startas vid typ halv 2 för jag vaknade då vid 8 av att mobilen åkte i golvet.
Nu sitter jag och kollar på tv, tror vi åker till Konön vid typ 1-2 så jag hinner nog med ett inlägg till innan vi åker.
Bloggar senare, sees!
//Alle

Kommentarer
Postat av: Markiqra

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-11-21 @ 11:48:18
URL: http://markiqra.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0