Matvraak

Tjoo!
Pallar inte ha kursiv och fet stil på texten så jag kör helt plain istället.
Har märkt att när jag är sjuk så äter jag typ mer än vanligt, har ätit 2 knäckemackor, ett paket vindruvor, kyckling och pasta, lite glass och en persika!
Och nu sitter jag och äter en tomaato.
Måste börja gymma nästa vecka, annars kommer jag sluta på biggest loser när jag ska börja 9an!
Mathilda hjälpte mig lite att fixa klocka och ändra storleken på texten, gulligt av henne.
Har velat byta färg på rubriktexten jätte länge och nu är det gjort!
För typ 2 timmar sen så kom clara och charlie och typ gick runt huset och sen gick dom och knackade på dörren.
Dom ville typ bada i min pool eller nåt? Men jag pallar inte va med några kompis idag när jag äntligen är själv.
Måste beställa lite fler nitar så att jag kan nita klart mina shorts och börja med min jeans jacka!
Aja får fixa det sen, bye!



//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0