Lite fail..

Tjaa!
Va bara tvungen att skriva en sak innan jag ska göra mig iordning som jag märkte.

Filippa! <3
om Daddy is home!:
äeeä! bortskämd? :O

Beda om du ser detta så gjorde du ett litet misstag, för jag såg att den kommentaren du skrev innan att jag hade köpt en likadan väska som dig hade samma IP adress som den här kommentaren... Och filippa skriver inte <3 till nån när hon kommenterar något.
Om du tycker att jag är bortskämd så skriv de från dig istället för att låtsas va nån annan.
Aja ville bara få skriva de men jag är inte sur eller nåt men så att ni andra också tänker på att jag ser vem de är som har kommenterat nåt, oftast.
Bloggar imon som sagt, gonatt! :)
//Alle

Kommentarer
Postat av: Beda!

jag skrev det där med väskan! det lovar jag men jag har inte skrivit något om bortskämd...? :O



Tycker du äe lite bortskämd men då hade jag skrivit ifrån mig...? men aja jag kan la också vara bortskämd i bland! <3 ;)

2011-08-29 @ 21:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0